Hoppade över Fredagen!


Som ni kanske märkte så hoppade ja över fredagen igår och de va faktiskt pga att ja hade så himla mycket att göra, va en galet kaotisk dag!
Kom till jobbet vanlig tid, men var själv, så trodde kanske de skulle bli mer än vanligt, men de va förnamnet, hade 13 nya mail som skulle göras och de bara fortsatta komma in under dagen, min första paus blev lunch som jag var tvungen att ta och då var klockan redan 13.00 sen så blev min andra vid 16.40 när ja var tvungen att gå från jobb om ja skulle hinna träningen, 104 mail skickade ja igår, galet om du frågar mig :)

Sen så var de rätt hem, packa kläder och ombyte och så rätt på träningen, vilket va väldigt roligt igår, fredagarna är den bästa dagen att träna på, men brukar aldrig blir så rolig träning som ja hoppas på, men igår va de som sagt riktigt kul! Men gick lite tidigare för skulle på bio och se HARRY POTTER :)

Bion va inte heller så bra som ja hoppats på, men de är inte filmen fel, utan de är egentligen boken, den är stundtals lite segare än de andra, men den va väldigt bra gjord, ja tycker bara den är lite sorglig, gillar inte när folk/djur dör, men de va väldigt mysigt att gå på bio, och var hemma runt 12, så han faktiskt inte skriva igår :)

Nu skall ja äta lite och städa och pyssla och kanske handla lite julklappar idag, spännande :)

KRAMAR och så hörs i sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0