Hmm

Ser nu när ja öppnar min blogg på jobbet att den inte alls är lika fin som den va hemma, där har ja ju bild och bakgrundsfärg och annan font och bredare text och större bilder..
Besviken är va jag är!


Idag så är de massa att göra på jobb, så detta blir kort inlägg, men pauser, de måste man ha! :)
skall gå hem vanlig tid idag, inte jobba extra och så skall jag hem och laga middag till mig och min pojke, en gryta hade ja minsan tänkt laga, får se om ja lyckas :)

Sen så är de måndag och de betyder träning för mig och massa träning, är ibland lite segt att ta sig dit, men är alltid roligt när man väl börjat spela och mitt mål är ju att bli ganska bra på det eftesom vi faktiskt leder :)



Så de är bara att fortsätta kämpa! :)

Men vi hörs mer sen!

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0