Hej :)

Igår så tränade ja voleyboll! Först mina små tjejer och de gick väldigt bra och de verkade bli väldigt glada för muffins som de fick efteråt och ja tyckte de va så fina, va ganska stolt faktiskt :) bra redskap i köket kommer man lång med och då menar ja; Min köksmaskin, min tårt spatel, mina fina muffinsformar och min rosa karamellkräms liknande sak och sist men inte mins min pojke!
Tillsammans skapade vi mästerverk och de smakade gott med :)

Min träning efter gick väl sådär, gick ganska bra att sepla, va väl inte direkt bra, men fick till någon fin smash och så lite spel gick bra, däremot så hade ja väldigt ont i huvudet, så de va en del övningar ja hoppade över och tränade istället spenst och stryka, om de ger något återstår att se! :)

Träffade också min Farmor igår och de va väldigt mysigt, vi åt middag och fick pratat en del, de är inte så ofta som vi får tid själva, så de va positivt!

Idag så är de jobb så klart och sen skall ja hem och laga något gott till min pojke, vet inte vad än, men vet att han förtjänar de, så lyx skall de bli och de ser ja verkligen fram emot!

önskar er alla en väldigt fin dag och vi hörs sen, skall se om ja kan hitta lite roliga bilder att lägga upp sen, och har lovat att lägga ut receptet på mina bullar som vi baka i söndags!

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0