Fredagskväll


Så har man kommit hem från träningen och precis kommit ur en varm och skön dusch! :)
Idag så fick ja ett samtal från mannen i mitt liv och nu kanske ni tänker, va är de så sällan du pratar med din pojke i telefonen, och då svarar ja, att även då han är mitt allt, så finns de en annan kille som tar platsen som mannen i mitt liv och de är min lillebror på 9 år.

Så idag ringde han, han hade varit och handlat med pappa i stan, och ville att ja skulle gissa va han hade i knät, vilket ja så klart inte kunde, och där satt tydligen en liten grå tjej dvärghamster som han köpt för egna pengar, och jag blev så glad och stolt och de gjorde min dag. Jag önskar bara av hela mitt hjärta att ja hade fått va där och dela denna glädjen med honom, ja hade velat se lyckan i hans ansikte och jag älskar verkligen den här pojken, han kommer göra underverk på jorden och han är en kanon kille!

Så stort grattis till min lillebror och hans nya hamster som kommer heta Roxy ( tror han är så länge i alle fall)

lägger med bild på 2 dvärghamstrar men detta är INTE min brors, så fort ja fått mms på detta så kommer de också upp på bloggen :)


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0