Fredagkänsla

Idag är ja säker på att de är fredag, eller ja är ju inte säker eftersom jag är tillräckligt smart att veta att de är torsdag, men hela känslan är fredag, sista dagen för veckan, en lång skön helg som väntar osv, att detta på ett sätt då är en dröm, är väldigt deprimerande :(

Igår så va de som sagt match och idag så har ja lite ont i ryggen på höger sida, träffade bollen lite fel när ja slog, så får nog gå hem och vila de sen, men annars så var de en helt vanlig kväll, somnade vid 12 och vaknade vid 6 med snozzade som vanligt för länge, så behövde springa till tåget, ingen stor överraskning där inte.

Jag är fortfarande väldigt julglad i dag, så mina tankar går åt allt som har med julen att göra, hur jag skall göra min adventsljusstake, för pga av min mamma så kan ja aldrig mer ha vanlig enkel med vanliga stearinljus, utan ja måste ha stora och tjocka och de måste va pyntat med band och kaffebönor och allt annat kontsigt hon hade, så tack mamma för att du gjort julen lite svårare :) hihi!!
Så i år flyttar ja nog ut adventsljusstaken till hallen, har nämligen ett marokansktrökbord där som ja har ljus på, så de blir nog perfekt för mig iår!

Självklart så skall ja göra egna julkort, så de blir lite av helgens projekt och nästa vecka skall ja iväg på IKEA och se va för roliga jul saker de fått in och så skall ja också handla presenter till en adventskalender som vi har, förra året fick ja en present varje år, detta året tänkte ja bara vara snäll och föreslå att vi kunde ta varann dag och självklart va de en super ide.. .hmmm.. fattade han inte att man i de läget skall säga: 
- Nej älskling, jag vill att du skall få ett paket varje dag för att du är så söt och snäll, ja behöver inte, men tack för att du erbjöd dig.
Med andra ord, lär er av mina misstag :)

Men ja hör av mig lite senare! :)

Ha de toppen!

kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0