Fredagen kom ännu en gång!

Idag är ja på jobbet, men de är väldigt slitsamt, värre än ja trodde faktiskt, har otroligt ont i huvudet, men ja tror de beror på att de blev mycket med en gång, man har ju varit isolerad hemma i 3 dagar och då är de ju en stor omställning att vara ute bladn ljus, luft, att sitta vid en dator istället för att ligga i en soffa osv, plus att ja har en ganska lång backlog och den gör väl sitt på huvudverken! :(

Men de är inte många timmar kvar, de är snart helg, om nästan exakt 5 timmar, och då skall ja ta det lugnt, ja skall göra om liet smått i köket, för och efter bilder kommer komma upp, jag skall väl få ordning på de sista kvittorna och sen börja på ett nytt kapitel i inventeringen hemma, kanske ta kort på alla kläder i helgen, uff vilket stort projekt, och nej, de är inte för att ja har för mycket kläder :)

Håller också på att titta efter julklappar, både att ge bort och sådana som man kan önska sig i i julklapp :)

Och i morgon blir de nog en tur på stan och middag på kvällen och söndag slappa, för sen kommer de en ny vecka igen-

Måste tyvärr avsluta detta korta och ganska tråkiga inlägg, för huvudet säger nej, men återkommer senare!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ånte on

Du "har ju inga kläder", så den inventeringen skulle jag i så fall kunna hjälpa dig med. Men om det skulle visa sig att du faktiskt "har kläder", så vet jag inte längre.

Det jag inte ser fram emot särskilt mycket, är en eventuell inventering av dina skor...

2010-11-12 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0