Fredag

Så då var de fredag igen, och som ni märker har de inte blivit mycket skrivande idag och de beror på att vi haft möte på jobbet sedan 8 i morse och så gemensam hamburgarlunch på en restaurang i närheten coh så ytterligare lite möte och så nu slutligen dags att jobba lite så man inte har världens backlog på måndag!

Men dagen går fort, och de gillar ja ialle fall, nu är klockan snart 4 och de betyder att ja kan ta mig till träningen och slita ut mig lite inför min kommande slapphelg!

Igår så hittade ja dessutom på ett träningspass som ja kan göra hemma för att öva på lite spänst och sånt, de tar ca 20 minuter och blir ganska lagom, så då har ja volleybollen och  utöver de har ja också 2,5 timmar i veckan med spänst och lite mage/rygg träning, div 2 i volleyboll, here i come! :)

Som sagt så fick ja sex and the city 2 igår, så de kommer nog bli lördagssysslan, men ja har lite mer helguppgifter som skall göras!

- Måla en pall som ja har tänkt ha i köket
- Städa köket, och då menar ja sanera och sortera
- Packa ner en del saker i källaren som vi inte använder
- Slänga allt som kan slängas
- Kanske handla lite julklappar :) hihi
- Ha de toppen!

Så de va kort om min helg, men nu tänkte ja ta de sista krafterna på att få bort så mycket som möjligt innan helgen.

vi hörs sen

Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0