Fars Dag!!


Hej!
Jag vill börja med att hylla tre 4 personer!

  1. Min far! Han är en sjukt speciell man och jag älskar honom så, underbar underbar pappa! I 23 år har han nu haft glädjen att ha mig som sin dotter :) Hoppas att han får en kanon dag på jobbet, och att han firas av sin familj idag, äldsta dottern ringer sen!

  2. Min morfar! Världens bästa morfar! :) Är så glad att han finns för att stötta och hjälpa mig och jag längtar tills vi ses igen ( hoppas att de blir ganska snart :)

  3. Min svärfar! För de första måste han hyllas för att han hjälpt till att skapa min sambo som är de bästa som hänt mig och sen så skall han så klart få hyllas för att han är en underbar person med massa värma och galet mycket humor i sig :)

  4. Min farfar! För 30 år sedan omkom min farfar på en oljeplattform som hette Alexander Kielland, de va en sorgens dag i min familj och ja hatar att ja aldrig fick chansen att träffa honom, men ja hyllar honom på fars dag och jag vet att det är många som tänker på honom och saknar honom extra mycket idag!

SÅ TACK ALLA PAPPOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0