:)


Hej igen :)

Mycket vila idag, har varit mycket vila de sista dagarna, för att bli frisk från en hjärnskaning så måste man nämligen hålla sig borta från datorer och för mycket tv, och då blir de ju helt plötsligt ganska tråkigt att vara hemma, inte läsa får man heller.
jag har fuskat lite dock, har haft tv på lite, men inte tittat på den konstant, utan mest lyssnat, eftersom ja har så många DVD boxar så kan ja de flesta, så criminal minds har varit mitt sällskap idag tex :)

i morgon så är de ny dag, då skall jag vara frisk, eller frisk är man kanske inte eftersom ja aldrig varit sjuk, men skall må bättre, kommer ha ont i huvudet ett tag, men de börjar bli bättre och de går nog bara ett håll från nu, åt de bra :)

Hoppas ni tyckte de va fint i badrummet, ja gillar de jätte mycket, blir glad varje gång ja ser de :)

Pratade precis med min pojke, kanske får en ny DVD box i dag, hihi  :)

Men nu ska ja vila från datorn ett tag till

Vi hörs i kväll eller i morgon!

kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0