Bra dag att heta Malin


Idag va en rolig dag att vara mig, och de va en rolig dag att titta i sin brevlåda, för följande tre saker hade hittat sin väg hem till just mig.

Brothers & Sisters s.4


Väldigt väldigt efterlängtad måste ja erkänna, denna har ja förbestillt från cdon.no för länge sen och för några dagar sen kom den in för försäljning och då skickade de ut den med en gång, så idag förgyller den min vardag :)
Är dock lite kluven om jag skall se klart Dawson`s Creek först eller börja med denna asap :)

Andra saker som hade kommit var följande två bokar:

Första är Wallander samlingboks nr 2, eftersom ja köpte tre lösa filmer till min pojke när han fyllde år och de är 3 filmer i varje boks, så var ju de toppen, så Wallander nr 2, välkommen hem i samlingen! :)


Sist men inte minst kom också, Wallander samlingsboks nr 3


Med andra ord, vi(jag) har å göra ett tag framöver :)

Nu skall ja se ett avsnitt Dollhouse och ta mig en varma koppen, och när min pojke är klar med träningen, blir de middag och så klart en Wallander film, men skriver mer snart!

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0