Bakdag


Idag har ja haft en bakdag :)

Först så städade jag i köket och sen så har VI bakat, först så började jag men de va så tråkigt så min ängel till pojkvän erbjöd sig att hjälpa trots att de inte är de roligaste han vet och enligt mig så hade vi en väldigt mysig dag i köket! Bakresultat blev muffins till mina små tjejer i volleybollen, tror nämligen att ja skrämde de ganska mycket förra veckan så tänkte fjäska lite för dom! :)

Det andra ja bakade va bullar, nästan som kanelbullar fast kringle liknande! Och när de kom ut så skulle man pensla sirap och vatten och så skulle man strö socker och kardemumma över :)

Cupcakes till mina fina U15 flickor! :)

Och detta är bullarna!

Så vad säger ni, visst är ja och min pojke otroligt duktiga på att baka :)

Kramar för idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0