Apelsiner i ugn


Detta är något som min mamma gör och jag tar efter, de är lite jobb, men de luktar gott och de blir väldigt fint :)
Har redan lagt ut de färdiga resultatet på adventsljusstaken, men tänkte kanske ni ville veta hur man gör det


Man skär apelsinerna i skivor och lägger dem på ett galler ( jag har lagt bakplåtspapper under så att de inte skall klibba i ugnen) så skall de vara inne på svag värme ganska länge, först lästa ja 50 grader i 2 timmar, men då skedde inget hos mig, så ja hade mina på 100 grader i några timmar.

Man kan egentligen välja att ha dem till vad man vill, vissa har de på paket och andra hänger upp dem som juldekoration och så gör några som ja och har dem i adventsljustaken, vill ni se de färdiga resultat så gå in på
Julpyssel
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0