Världens bästa Morfar


Idag har de varit en otroligt lugn vilodag, jag har vilat mig och vilat mig och vilat mig och de va nödvändigt eftersom jag har så himla ont i huvudet. Men nog om de, tänkte kanske ni ville se hur fint köket har blivit?
Min morfar är otroligt duktig och jag är så glad att detta blev så lyckat, TACK MORFAR! 

här kommer lite för och efter bilder på kaklet i köket :)
Så såg de  ut innan... fint?

Och detta är köket efter!

Måste säga att ja tycker de är otroligt stor skillnad och jag längtar tills de är helt klar! Får bara försöka övertyga min otroligt snälla morfar att komma hit igen och hjälpa mig lite till :)

Lägg också märke till min fina köksmaskin och till de vita korgarna som står på hyllorna, de va ganska mycket finare än de som fanns innan.

Hoppas att ni har en fin helg! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Florence

Det blev verkligen jättesnyggt. Om du tar bort diskduken blir det ännu snyggare, ha. Jag förstår att du vill ha allt färdigt men den som väntar blir dubbelt glad när det väl händer. Jag skickar upp honom med nästa buss. Ha de

2010-12-11 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0