tisdagen den 28 dec


Jag vill ju så gärna visa alla fina bilder som vi tog i jul, blev nämligen ganska bra på att ta kort med min nya kamera, men däremot så är min form fortfarande ganska dålig, så jag orkar inte att lägga upp dem riktigt än, men de kommer väl i dagarna så fort ja fått lite mer färg på kinderna, har i alle fall fått i mig lite mat och en del vätska, så de är på rätt väg!

Har sett på facebook också att min underbara lilla Agnes har fått vinterkräksjukan också, och tom lagt in på sjukhuset, först fick ja Panik för att ja trodde kanske ja hade smittat den lilla, men förhoppningsvis så var inte skulden min, de är ju vidrigt när sådana små blir sjuka, då tar man de ju hellre själv!


Så nu skall ja slappa framför tv, har nämligen flyttat ut till soffan ;)


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0