Tisdag

Så var de tisdag igen!

kan bara börja med att berätta att de igår va - 19 grader hemma, har ni hört så förfärligt kallt :(
Idag va de inte mycket bättre, - 16 grader :(

Men lite positivt skedde igår och de va att de kom mängder svensk mat hem till mig :)
Och de va så gott, ja fick fläskfile, kycklingfile, köttfärs, tacos ( kryddor, mjuka bröd, skal och sås) fetaost, riven ost, mozarella, MASSA Coca-Cola, julmust, vört bröd, 2 stora julskinkor, bregott, juice och en massa massa massa mer :)

På morgonen idag så vaknade ja också till en färdig frukost med gröt och juice och så vörtbröd med sådan julost i rött vax eller va de är för något den ligger i :) Var en otroligt god fruksot som ja kommer stå mig länge på tror ja, eller så blir de tvärt om så är ja snart hungrig :)

Vem denna tomten är som skämmer bort mig hemma skall ja inte avslöja riktigt än, hihi

Skall också Köpta julklappt till mina småsyskon, och ja tror de kommer bli väldigt glad över de de skall få ( är egentligen inte från mig utan från pappa och hans fru samt farmor) men de är min ide, vill nämligen att de skall få en super jul och tror att de kommer uppskatta detta :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0