Tillbaka på jobbet

Då var man tillbaka i vardagen!

De kändes ganska segt att gå upp i morse, men de blir nog bra igen efter några dagar med rutin, fick ialle fall ett paket i min adventskalender idag, värme påsar till fötter och händer, kan användas en gång och håller i 4 timmar, så de skall ja riktigt njuta av när de är super kallt ute :)


Idag är de massa att göra, hade 250 mail när ja kom och nu är ja nere på 50, så de är förbättring ialle fall, men skall nog gå och ta lite lunch nu, börjar bli hungrig och börjar bli väldigt viktigt att ja tar en paus så ja får vila mina ögon :)

En annan sak är att de idag kommer en person och hälsa på som betyder väldigt mycket för mig :)
så de gör mig super glad!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0