Synd om Malin


Hej!
Idag är de allt synd om mig.. allt började i går vid frukosten, jag började bli jätte snurrig, kände mig full och va helt borta, så fick ligga i sängen i flera timmar, sen så lyckades vi ta oss hem till Oslo vilket var en stor lättnad eftersom ja hade läkartid i dag kl 14.00

Men mådde dåligt hela vägen hem och när vi kom hem så blev de ännu värre, så när ja la mig va de full karusell för mig, men ja lyckades ändå somna.

Detta för att bara vakna några timmar senare med magsjuka, så fick lägga madrass i badrummet och där spenderade ja timmarna mellan 04.00 och 10.00. Ringa läkaren och bestämde att ta mig dit ändå för att göra min undersökning, fick ju hjärnskakning för ett tag sedan, läkarbesöket gick bra, men ja mådde inte väldigt bra, men bestämde att vi skall testa att jobba lite kortare dagar ett tag framöver och så trodde han att ja igår fått en infektion på balanssinnet av något slag samt vinterkräksjukan.. Så har blivit ompysslad av min man i dag, kanske fått i mig 1,5 glas vatten och lite lite överkokt ris. Man blir ju så rädd att äta när man spytt.. men börjar piggna till lite nu, febern stiger dock vilket inte känns så himla uppmuntrande, men de är väl lika bra att få allt på en gång? :)

Nu skall ja lägga mig i gen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0