Plus poäng till min skatt


Nu är de så att ja skall berätta en liten historia som handlar om två saker, slå in presenter och min pojke!
Jag träffade min skatt i mars 2007, och eftersom ja fyller i sep och han i okt så var de min födelsedag som kom tidigast! Presenten va super fin, inslagen i butik och kortet, de vill ja inte prata om, de låg kvar i sin plats och de va inget skrivet i det och själva kortet isig har ja lovat att aldrig nämna för någon :)

Efter detta så blev de några födelsedagspresenter och julklappar som skulle slås in och man kunde tyvärr med en gång se vilka han slagit in själv, för de såg inte ut!

Och de värsta exemplet va väl förra året när ja fyllde år, jag fick en väldigt fin stekpanna, bara de, att när ja vände på den för att packa upp den så märker ja att de inte är något papper på baksidan, så han har bara tejpat, vilket gör att man ser hela botten. Så behövde inte ens packa upp den för att se va det va, och samma sak har hänt nästan varje gång! Och ja tror han då insåg att även om de funka för honom så kunde han för min skull ge de ett bättre försök

SÅ i år har vi ju adventskalender, och de va lite av en chock, för de va så fint inslagna, men snören och vissa låg i små fina askar och tom så hade han köpt siffror som han klistrat på! ( detta nog enbart för att han såg att ja hade gjort små siffror och satt på mina paket)
Jag är så tacksam att han la ner tid på detta, för lite av grejen med presenter är att man inte skall veta va det är och då underlättar de om de är fint inslagna!

Så säger bara en sak, ROS TILL MIN POJKE!!!! :)
som ja vet bara gjort detta för min skull och de är ja väldigt tacksam för, du är Världens bästa pojkvän! :)


Hans pake är de med röd lapp på sig, den lilla lådan i de högra nedre hörnet, den stora röda utan snöre och alla de med brunt papper! :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0