Paket i posten


Att få saker i posten är något av de bästa jag vet, speciellt om man betalat de i förskott för då känns de lite som en present, men de bästa hade ju så klart varit om man inte behövde betala alls :)
Idag fick jag i alle fall 5 st böcker av Modesty Blaise, så har ja 5 av 19 st Titan Books som de heter och de är ungefär 5 äventyr i varje bok, så har en del timmar framför mig med underbar underhållning och ett extra plus är ju att ja gick dem så sent så att ja faktiskt kan läsa dem, har inte fått läsa med tanke på huvudet!

Men de är så fina och ja är så glad och de känns som rätt beslut att ha valt de istället för de svenska eller norska samlingsböckerna som kommit ut, har en av de och de är super bra, men de har inte publicerat lika många som på engelska!

Men här kommer de, mina fina fina tidningar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0