Morning


Nu är de morgon och vi har kommit en dag närmare julen, Hur känns de?
Skall ni vara med familjen eller med vänner, skall ni till eran bättre halvas familj eller resa utomlands? Äta svensk julmat, eller blir de kanske norsk? För mig blir de blandning av familj, familjs familj och massa god julmat och förhoppningsvis massa massa godis :)
Och kanske lite paket och när vi ännu är inne på det ämnet, så fick ja igår handlat de sista julklapparna, de var egentligen bara kvar till min pojke, så de kändes skönt att få de klart och ja blev faktiskt nöjd med resultatet.
Så jag får hoppas att han blir nöjd, de återstår att se på själva julafton..

Fick också varit på julfika igår och handlat svensk glögg till min man på systemet, så de var en dag där saker föll på plats! På julfika fick ja te, lussebullar och massa choklad, så de var mysigt :)

Och blev så sugen på bakverk att jag Idag så skall baka, så vi får hoppas att de blir gott och så får vi hoppas att ja hinner innan julen kommer..

Fick också adventspaket i min kalender, 2 faktiskt eftersom min tankspridda pojke som gav mig mitt första paket, sådana klisterlappar som man fäster kort i album med och sen så hade han råkat lägga min present för den 24 på bordet oinslagen, så den fick ja idag också.. SALT med Angelina Jolie, men de gör mig inget, de va tanken som räknades!

Skall ta en liten paus nu.. men vi hörs sen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0