Min man


Detta inlägg tillägnar ja min pojkvän!

De råkar nämligen vara så att han är de mest underbara som finns!!
Vi träffades i 2007 och har hållit samman efter de, vi har haft våra problem, men vem har inte, och de är nämligen så som de säger att, de som inte förstör en gör en starkare. Och idag, snart 4 år senare känner ja mig så otroligt lyckligt lottad över att han är min pojkvän och att vi tillsammans skall möta framtiden!

Han är så otroligt omtänksam och är helt klart den snällaste personen som ja någonsin träffat och då  menar ja på de sättet att han hjälper mig, stöttar mig men samtidigt utmanar mig, ifrågasätter mig och framför allt står upp mot mig om ja blir för envis.

En man skall vara allt en kvinna kan önska sig, men samtidigt inte bli en dörrmatta, så tjejer, de är ingen lätt uppgift de har framför dig!
Det är just därför ja är så otroligt tacksam över att ha hittat den perfekta kombinationen av detta i min sambo, mitt allt och förhoppningsvis min framtid!

Så till min man som (bara ibland) läser min blogg så vill ja bara säga att ja Älskar dig, och att få en egen hyllning på internet är väl ganska bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0