Mellandagsrean


Idag hade ja tänkt kolla om de börjat rea lite eftersom de är en del saker som ja är sugen på att köpa, men vi får se hur de går, för när ja satt och åt frukost så blev ja väldigt yr helt plötsligt och sedan dess har ja legat i sängen, försökt att gå upp, men de snurrar och ja blir väldigt illamående och de känns som om ja ska välta, så måste säga att detta var inte de bästa sättet att avsluta julhelgen på, men skall snart försöka få i mig lite lunch och hoppas att de hjälper, men man blir ju lite rädd för de känns väldigt obehagligt, precis som om man vore full, allt snurrar och så mår man illa.. kanske håller ja på att få influensa, eller så har ja vätskebrist eller så är de min dumma nacke som spökar, vi får helt enkelt bara se..
Har också pratat med min mor och mormor idag, alltid lika roligt... skall visa er lite bilder från min jul, blir nog att ja sitter och pillar med de lite i morgon hade ja tänkt, i kväll blir de nog att äta popcorn framför SALT och att plocka upp julklapparna man fått och lägga in dem fint på sin plats, de är alltid en tillfredsställelse, se hur bra de passar in, ta bort prislappar och allt sånt.. ja är lite knäpp, ja vet, men ja står för de :)

Igår spelade vi charader till långt in på natten, fick nämligen ett super roligt spel av min svåger när ja fyllde år, charader från nicogame, och ett exempel är: Tandgnisslande tanndläkare borrar olja i en balja med tandverk (och under charaden så skall man låsas att kläderna sitter obekvämt och rätta till dem) så de är inte de lättaste sakerna att förklara utan att prata, men de va väldigt roligt och vi var väldigt duktiga.

Men nu blir de lunch, sen blir de förhoppningsvis lite rea och så blir de att handla mat..

Men ja återkommer och ja hoppas ni får en toppen söndag :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0