Lördagen

Shit va klockan går fort, den är redan halv 1 och jag har inte hunnit göra något  :(
Igår blev de en sen kväll, la oss väl vid halv 3, mitt fel eftersom ja absolut skulle se min nya film, och min pojke som satt och spela samtidigt somnade till slut i soffan!

Men va väl uppe vid halv 10 i morse, låg kvar i sängen och läste till Modesty  och sen så var de tomtegröt och 4 avsnitt av Jul i Kapernaum som morgonmys!

Så nu sitter ja här, har torkat lite damm, satt på en tvätt och tänt lite levande ljus och om jag skall va ärlig så har ja ingen anning om va som sker idag, är anti allt så kan nog bli en ganska tråkig dag och tittar man ut så ser de ut som en scen ur Narnia och is drottninges hem, så de lockar ju verkligen inte!

Så denna dagen får helt enkelt tas som den kommer.. Spännande eller totalt dötrist, de återstår att se :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0