Lite bilder på vad vi fick i julen


Hade en diskussion i julas om bloggar enbart handlar om att visa upp sig, hur man ser ut, va man köpt osv så att alla andra kanske skall bli avundsjuka eller bara imponerade!
Än så länge vet ja inte anledningen till min blogg, tror de handlar en del om att visa saker och berätta, men inte för att skryta utan för att allt känns roliga om man får dela de med flest möjliga, och när annars tar kort eller får saker, så är de nästan bara ja som tar del av det.

Så detta är en blogg som ännu inte hittat sitt syfte, kanske märker ja en dag att ja har den av helt fel anledning och då hoppas ja att stänger ner  den, eller så utformas den till något bra. Med andra ord, de är en blogg i sin startperiod.

Så här kommer lite av de som ja fick, kommer nog visa fler saker i kommande inlägg, känns bara konstigt att rabbla upp allt och allt har ja inte fått på plats än heller. Kom också ihåg att ja inte är en proffs fotograf utan att ja nyss börjat försöka lite granna, så även de blir nog bättre med tiden :)

Först och främst så fick ja lite fina saker till att duka med och de uppskattas alltid hemma hos mig.

Fick fyra gröna servetter från Himla av min mormor och morfar. Servettringen som också är från himla kommer även dem från mormor och morfar, men de fick ja i födelsedagspresent.

Fick också fyra vita servetter av min underbara pojke och samma sak här, servettringen kommer från mormor och morfar

Fick också 2 st matchande ljuslyktor av märket himla från mormor och morfar, nu är de egentligen bara att komma på besök så skall ja duka ett kungligt middagsbord :)

Även mina fina svärföräldrar ville hjälpa till med min besatthet av inredning så fick två underbart fina dukar från Lexington som även kan användas till brödhanddukar, smart va?

Titta också på dessa otroligt söta små glasfrukterna som ja fick av svärföräldrarna, de kan läggas på bordet som dekoration, tänkt er bara en dukning ute i trädgården i sommar med dessa små fina frukter på bordet.. hihi

Så detta va de som jag(vi) fick till att kunna göra de fint hemma vid middagarna och mest kanske när de kommer folk på besök.. :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0