Kvällen har kommit! :)

Nu har ja och min pojke precis sett Shrek 4 och omdöme och sånt kommer väl i morgon eller i början på nästa vecka :)

I morgon är de turnering för mig med mina U15 tjejer, kan tyvär bara vara med ett lag då det är på helt olika ställen, men de blir spännade, så får hålla tummarna!

Idag blev de inte mycket gjort, julpyssla lite framför en del gamla avsnitt av Criminal Minds och sen så var de också middag, och idag blev de kantarell smörgås med en liten sallad till ( med sallad menar ja gurka :)

Så nu vet ja inte va som sker de sista timmarna av dagen, eller snarare timmen, blir nog inte så sent för mig idag, och i morgon är de 2 advent, de får ni inte glömma!! :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0