Klockan börjar närma sig 4


Snart är klockan 4 och de säger mig inte mycket mer än att de börjar bli väldigt mörkt ute och att vi snart är inne på den 22 dec.. känns galet, varje år kommer julen och varje år kommer de lite som en chock! :)
Idag sker de inte en massa, de skall bli julfika med vänner och så kanske köpa sista julklappen till min pojke, men annars så är de ganska tomt på mitt schema, blev heller ingen bakning idag, vilket betyder att de får ske i morgon, så att handla lite ingredienser till baket måste jag också göra!

Annars så har ja sett lite på Dawson Creek och ja har också fått städat en del, de går ganska bra för huvudet, bara gå runt och städa, men de är inte så himla roligt dock, men har fått badrummet klart, tvättat och hängt en tvätt samt nästan städat klart hela köket och fått ganska bra ordning i sovrummet, vilket är toppen, att ha de fint till jul är ju ett måste och att slippa städa kvällen innan är också ganska skönt!

Men nu skall ja börja göra mig klar till julfika lite senare, ha de bra så länge :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0