Jag har köpt mig en klänning!


Idag hade ja sådan tur, gick ut för att byta några julklappar som var inte riktigt passa!
Så fick ja en ide att ja samtidigt kunde kolla in i några butiker för att se om ja kunde hitta en klänning till min pojkväns årsfest som vi skall gå på nu i början av januari.

Jag hade ingen riktig tro på att hitta något eftersom de inte riktigt är mitt mode och för att ja alltid har sådan otur.

Men så i en super söt butik som ligger mitt inne i Lilleström, Zarina, så hittade ja en klänning som ja först inte alls trodde skulle vara något för mig men som sedan visade sig va de perfekta!

Den va inte alls så som ja tänkt mig att min klänning skulle vara, men de va något nytt, något inte ja vågat ha innan och något ja hoppas kommer bli perfekt kvällen till ära :)
Klänningen är från märket Twin-Set och är från en Italiens designer som ja aldrig hört talats om, så nu har ja även hittat ett nytt fint märke idag.. tur dag kanske man kan kalla de!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0