Iskallt!


Känns som om ja fastnat i istiden, de är seriöst - 16 grader ute! Vi pratar onormalt kallt, vi pratar kyla som hör hemma i fjällen där kylan skall vara! Säger bara ett ord , Deprimerande!

Vaknade av att hitta ett missat samtal på min mobil, posten ( en av de olika 100 postkedjorna som finns) kunde inte lämna mitt paket här i går för att mitt namn inte stod på brevlådan, alla andra namn står, så man kan ju anta att den de inte finns namn på tillhör mig, eller ringa mig då och inte sen när de kommit tillbaka till Oslo. För nu når ja ringde så kan de komma först i morgon, otroligt irriterande måste ja erkänna! Och ja som vill ha mitt paket!!!!

Och apropå paket så skall ja få paket i min kalender idag, men eftersom ja sov när ja min pojke gick i morse så får jag väl vänta på att han kommer hem, men men, va skall man göra, men kan väl inte bete sig som ett litet barn, även om de är de jag helst vill göra nu, springa in och slita upp mitt paket, ja Älskar paket :)

Hur har eran start på morgonen varit? hoppas att den varit mer positiv än mig :)
skall lägga ut lite bilder på min nya klubbdräkt ja fick igår, de är långt ifrån världens finaste färg, men de är bara något man får acceptera!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0