God Jul


GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL
jag önskar er alla en riktigt god jul.. vi har de bara bra, men är så otroligt mätt, man äter så himla mycket gott på julafton, att de är ganska skrämmande!

Igår var vi på stan med mormor och fick skaffat julklapp till pojken, en kostym, skjorta och slips, och gud va snygg han blev då.. vi passade också på att köpa ett par finskor till honom, och de var pricken över i:et som man säger :)
Malin fick också en julklappa av mormor och pojken, en tröja från Hunkydory som ja önskat mig länge, så de va ett otroligt bra början på julen :)

Så i morse blev de julgröt och skinka och sen lite julklappsutdelning, fick så himla mycket fint, super nöjd! skall lägga upp bilder och beskrivning efter julen hade ja tänkt! Idag blir de bara att njuta av dagen och mysa med familj och vänner, sitter nu vid öppen brasa, nedpackad i filtar och dricker Coca-Cola, så julen kunde varit betydligt värre.. hihi
håller också på att lära mig min kamera, kan ta lite actionbilder och fixa lite med fokus och sånt nu, så om inte alltför länge är ja nog lite av ett proffs .. kanske :)

Men som sagt, ett riktigt gott nytt år till er alla!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0