Fredagen


Så var de fredag och de är en underbar dag och jag har valt att göra den till en riktigt slappar dag, sov länge, gjorde mysig frukost och kröp ned i soffan framför en av mina ny filmer, underbar början på helgen!
Dock lite deprimerande att de på ett sätt är sista sovmorgonen, man längtar tillbaka till jobb och rutiner, men man blir lite stressad av de också, tänk om ja fortfarande har ont, tänkt va många mail ja kommer ha i min inbox, tänk om ja missat en massa, osv osv !
Men de är väl bara att ta en dag i taget!

Och idag är de mys mys mys och tacos på agendan och dagen skall avslutat med Eclipse, Coca-Cola och chips :)

Önskar er en super fredag, och kan tala om att ja igår fick en vattenflaska av min pojke i min adventskalender, de hade ja önskat mig så blev ja väldigt glad över :) TACK!!

Men nu skall ja hitta på något roligt, vet bara inte vad än och så skall ja skriva 2 film recensioner också och så måste ja hålla utkik efter postbilen, för idag skall ja få paket .. HIHI

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0