Filmer till Malin

Idag kom min pojke hem med nya filmer till mig och då blev ja så super glad, egentligen så skulle ja få en till, men med den blev de en massa strul, förklaring följer nedan
  1. Knight and Day ( Actionfilm med Cameron Diaz och Tom Cruise)
  2. The Sorcerer's Apprentice ( Sci Fi Disneyfilm med Nicolage Cage)
  3. Shrek 4 ( Animerad film :)

Och egentligen så skulle nya Eclipse vara med, men nu skall ni få höra vad som hände!

Igår så såg ja film 1,2 och Eclipse på Rema, och så tänkte ja köpa dem, men de va så dyra, kostade 160 kr st, så bestämde mig för att låta min pojke köpa dem idag.
Men ja va lite förvånad över att se Eclipse i butiken med tanke på att den har release dato i morgon, men antog att ja tagit fel ( vilket nästan aldrig sker:))
Så kollade på nätet och såg att den fanns i butiken, men när min pojke kom dit, så var de en lögn, och den kom först i morgon. Så åkte tillbaka till Rema, och då har de tvingats ta bort den där för att de lagt ut den för salg innan de va lov.

Så nu måste ja vänta tills i morgon och de irriterar mig :) I morgon är min sista dag av vila, och så har ja tänkt vila en massa, slappa i soffan framför film och då hade den varit bra att ha, men de blir en av de ja fick idag, skall se en av dem nu, kan bara inte bestämma mig va jag är sugen på, action eller sci fi :)

Stora problem förstår ni :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0