Extra julklapp


Har haft sådan lust att visa min extra julklapp som ja fått av min pojke och min mormor!
Det va nämligen så att när ja var i Strömstad för ett tag sedan så var ja inne i en butik som heter Pondus vid Nordby och där hittade ja mig en Hunkydory tröja som var så himla, himla snygg och ja föll pladask för denna otroligt vackra skapelse och den var som gjord för mig!
Vanligtvis när ja hittar ett sådant "to die for" plagg så brukar ja inte tveka, men den kostade en del och sen så var den på något sått så himla enkel att ja började undra om de var värt pengarna. Vi hade dessutom redan spenderat en ganska stor summa på mat och en del små köp att ja med tungt hjärta valde att lämna min drömtröja i Strömstad.

Men inte kunde ja glömma den och har tänkt på den, drömt om den och googlat den :)

Så mitt hopp var att den kanske kunde finnas kvar och vara på mellandagsrean i Göteborg, så att ja kunde köpa den nu över julen!

Så kom dagen innan julafton och ja, min pojke och min mormor var ute för att köpa julklappar till honom (han är såååå bortskämd) och så i en butik som ja bara absolut älskar och vill ha allt i så hittade ja den, fanns en kvar i min färg och min storlek och ja provade den så klart. Ringde mamma som vanligt för att fråga om råd och hade väldigt svårt att ta den av mig.. tvisten mellan viljan och förnuftet var för svårt.. och kanske skulle den finnas på rean, På Pondus i Partille, men tänkt om den inte fanns?? Stressen va inte att leka med skall ja lova..

Så kom de två änglarna.. 2 personer som betyder allt för mig och sa att ja kunde få den i julklappa från dem om ja ville... OM JA VILLE????? de behövde de inte ens frågan, och ja blev så otroligt glad och tacksam och de de sa att de ville att ja skulle ha den och att den var perfekt för mig, så nu är ja en lycklig tjej, som bara längtar tills ja kan få komma till jobbet i min nya snygga Hunkydory tröja... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0