En mössa


Så då har man varit en super snabbis på nattshopping på triaden, anledningen till detta var att pojke skulle köpa lite ytterkläder och de hade rea som öppnade nu kl 9, så då va de ju lika bra att vänta!

Han köpte dock ett par byxor som ja egentligen ville ha, och vi kunde inte ha likadana, de blir lite dumt och de va ju herrbyxor, så han fick väl ta det, men lite små ledsen är ja! :)
Så nu skall ja googla fina vinterkläder som han kan få köpa till mig.. hihi

Jag fick i alle fall köpt mig en mössa från Henri Lloyd som ja blev väldigt glad i, bild följer nedan och ni får ursäkta om ja ser lite sliten ut, men de är sent på kvällen :)



Men nu skall ja sova, har nämligen varit hos doktorn idag och är fortfarande inte bra, så blir lite dator, film och allt annat som har med att koncentrera sig för mycket å göra! Men de får de  va värt om ja blir helt bra i huvudet!
Skall också få röntgas för att se att de inte är något dumt som ligger och gömmer sig i mitt huvud!

Men ha en super fin fredag, så hörs vi i morgon!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Florence

Mössan var väldigt fin och passar bra till din varma dunjacka.

2010-12-11 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0