Biokväll!


Då har vi precis kommit hem efter att ha sett The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader och det va enligt mig den bästa hittills!
Men recension av denna kommer, tillsammans med en del andra ni väntar på :)

Har också varit och köpt 6,7 kilo kalkon, vilket skall bli kul att dela på 4 pers, tror nog att vi kommer va smått mätta och belåtna när kvällen är över i morgon.. får bara hoppas att kalkonen går in i vår ugn, den ligger nu och tinar för att i morgon fyllas med sviskon och äpplen, blir de gott så kommer ja lägga ut recept lite senare och vems recept ja snott denna gången är ingen mindre än min fars :)

Kanske borde ja städa nu, frågan är om ja har någon lust.. ? Jag hade tyckt de varit otroligt mycket roligare att kolla ut en klänning till den kommande årsfesten som ja skall på i början av januari, och va jag skall ha på mig för fint i morgon, kanske också måla naglarna.. sånt är alltid kul :)

har ni fina planer inför nyår?

Ha en super torsdag och en nästa sista kväll på detta år !!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0