1 December!

De har nu äntligen hunnit bli 1 december och detta betyder en massa saker
  • Finns en otroligt viktigt person i mitt liv som skall hyllas lite senare i ett inlägg
  • Det är nu inte alls många dagar kvar till jul
  • Man får paket i sin paketkalender
  • Man kan börja se på julkalendern
  • Massa massa mer!
Men om vi börjar med julkalendern, så är de min pojke som skall få idag, men jag sov när han gick, så han får öppna den senare :)
Men ja fick paket, trots att ja inte skulle få, ja fick nya spelet till kinect som ja önksat mig :) ZUMBA :)
Så detta längtar ja efter att få prova, de verkar så himla himla roligt :)
Men återkommer senare, nu skall ja vila nacken och huvudet lite
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0